PMO

ישראל

תחומי אחריות:

  • בניית תוכנית עבודה בשיתוף עם מנהלי הפרויקטים ובחינת תכנון מול ביצוע באופן שוטף
  • מעקב וניתוח התקדמות הפרויקטים בשוטף (גאנט, S CURVE)
  • הגדרת ביצוע ותיעדוף של רשימת המשימות בתכולת הפרויקטים מבחינת לוחות הזמנים
  • ביצוע התרעות שוטפות בצורה אקטיבית, לרבות זיהוי והצפת נושאים מהותיים מול מנהלי הפרויקטים הנוגעים להתקדמות הפרויקטים
  • הכנת דו"חות התקדמות תקופתיים
  • הובלה וקידום משימות רוחביות עבור צוות ניהול ההקמה (פורמטים, מתודות, פרוצדורות, נהלים וכו') וביצוע מעקב משימות
  • סיוע למנהלי פרויקטים בהכנת סטטוסים חודשיים לצוות ניהול ההקמה
  • מיפוי ודיווח על עומסי משאבים בפרוייקטים
  • ניהול משימות חוצות מחלקה
  • ניהול הממשק מול ה PMO הארגוני והקפדה על טיוב הנתונים
  • ניהול מעקב אחר המידע המוצג ב BI עבור הפרויקטים, והתאמתו לשאר כלי הניהול בארגון והמציאות בשטח

דרישות:

  • 5-8 שנות ניסיון בתפקידי PMP / PMO – חובה
  • נסיון בהטמעת תהליכי עבודה – חובה
  • אנגלית ברמה גבוהה (דיבור, קריאה וכתיבה) – חובה
  • תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול/כלכלה/מנהל עסקים/לוגיסטיקה – יתרון
  • נסיון בפרויקטי -BOT או PPP –  יתרון משמעותי
  • ניסיון קודם בחברה לייעוץ ו\או חברה קבלנית – יתרון משמעותי
  • שליטה ברמה גבוהה בתוכנות MS Project ו-Excel
  • יחסי אנוש מצוינים, מוטיבציה גבוהה ויכולת מוכחת להניע תהליכים ואנשים
הגישו מועמדות